سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :17
  • بازدید دیروز :270
  • کل بازدید :568902
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 2:48 ص

هیات مذهبی آمریکایی در ایران چه می کند؟ / دیدار مشاور اوباما با مشاور روحانی!هیات مذهبی آمریکایی در ایران چه می کند؟ / دیدار مشاور اوباما با مشاور روحانی!

نکته قابل ملاحظه در این رویداد این است که ژول هانتر که مشاور معنوی اوباما محسوب می شود و علی یونسی به عنوان مشاور دکتر روحانی در امور اقلیت ها و ادیان، در این نشست حضور داشته اند؛ نکته ای که برخی رسانه ها آن را یک نشانه سیاسی دانسته اند.





      

حقوق 11 میلیونی یک مسئول سابق در مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص

یکی از مسؤولان جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص اخیرا در جلسه‌ای گفته است: وقتی به مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص رفتم و اسناد حقوقی را دیدم، معلوم شد که حقوق یکی از مسئولان سابق این مرکز بدون در نظر گرفتن مزایای جانبی یازده میلیون تومان در ماه بوده‌ است. به گزارش جهان، گفته می شود میزان حضور این فرد در زمان مسئولیتش در حدود 4 ساعت در روز بوده است.





      

علت مواضع تند مشاور جنجالی دولت

به گزارش جهان گفته می شود در جلسه ای که با حضور یکی از مشاوران جنجالی رئیس جمهور برگزار شده است، برخی دلسوزان نزدیک به دولت خطاب به این مشاور اعلام می دارند که "شما خیلی دارید تند می روید. مرتب علیه صدا و سیما و علیه دیگر دستگاه های حکومتی موضع گیری می کنید. هنوز چند ماه از عمر دولت نگذشته است، در زمان خاتمی هم که این قدر رای داشت این مقدار تندروی نبود."

وی در پاسخ می گوید "خاتمی بالاخره یک سرمایه اجتماعی داشت. بدنه اجتماعی با او همراه بود ما باید واقعیت را بپذیریم که این بدنه در اختیارمان نیست. بخاطر همین زودتر حمله را آغاز نمودیم، قبل از آنکه آنها به ما حمله ور شوند!"





      

شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که آقای علی لاریجانی در دیدار با دست اندرکاران فیلم من روحانی هستم گفته است: اگر می دانستم شما سازنده این فیلم هستید آن مطالب را نمی گفتم. به من گفتند آنهایی این فیلم را ساخته اند که در قم به شما کفش پرت کردند.





      

 به گزارش جهان، انتشار کتاب‌های عبدالکریم سروش که پیش از این در کشور متوقف شده‌ بود، در دولت جدید، توسط انتشارات […] در حال بازنشر است و وارد بازار کتاب شده ‌است.

عبدالکریم سروش در اظهاراتی موهن منکر نزول قرآن توسط خداوند و عصمت پیامبر و ائمه معصومین(ع) شده است.





      

پدیده جوی نادر پایتخت را غافلگیر کرد





      

اعزام تیم ملی به جام جهانی + تصاویر





      

مهمترین معضل جوانان مشخص شد!/فیس بوک را از دست ندهید





      

عکس/رفتار عجیب امیر کویت در مراسم استقبال

الزایمر راه را گم کرد





      

حسام الدین آشنا

ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید