سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :3
  • بازدید دیروز :36
  • کل بازدید :568258
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 12:44 ص

دکتر سعید زیباکلام در گفتگو با رجانیوز جزییاتی از حضورش در دادسرا را مطرح کرد:

به خاطر نقد توافق ژنو در دانشگاه علوم اقتصادی احضار شدم/ چهارشنبه برای پاره ای از توضیحات و دفاع از خود مجددا به دادسرا خواهم رفت






      

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مدیران و محققان جهاد دانشگاهی:

افرادی که روزی با انگیزه‌های تند انقلابی حرکت می‌کردند، اکنون 180 درجه تغییر کرده و حتی بیّنات انقلاب هم برای آنها نامفهوم است





      

این طرز بیان صریح مذاکره با آمریکا توسط معاون وزیر خارجه یا حتی خود وزیر خارجه تا به حال در هیچ یک از سطوح جمهوری اسلامی سابقه نداشته است. این در حالی است که تا کنون دستاوردی از این مذاکرات نیز حاصل نشده.





      
x نظر

fd





      

آخرین واکنش به خبر سفر برزیل/رسایی: اصلا سگ ندارم تا پای کسی را گاز بگیرد

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در سایت شخصی‌اش اعلام کرد که به کشور برزیل طی مسابقات جام‌جهانی نمی‌رود.

رسایی نوشت: به کسی اعتراض کردند که سگ شما پای مردم را گاز می گیرد. او در جواب گفت: اولا بنده سگم را می بندم تا پای کسی را گاز نگیرد. ثانیا بنده سگم را تربیت کرده ام تا پای کسی را گاز نگیرد. ثالثا بنده اصلا سگ ندارم تا پای کسی را گاز بگیرد. قصه سفر بنده به برزیل از طرف کمیسیون اصل نود و با موافقت هیأت رئیسه مجلس که یک هفته ای است به سوژه برخی از رسانه های خبری تبدیل شده و بیش از اعزام تیم ملی مورد توجه آنها قرار گرفته است، شبیه همین حکایتی است که نقل کردم.

بنده از روز اول به رئیس محترم کمیسیون اصل 90 گفتم که به دلیل برخی مشکلات شخصی امکان چنین سفری را ندارم به اضافه این که تأکید کردم اگر اسم بنده برای این سفر بیاید، این جماعت بیمار از هیچ تخریبی فرو گذار نمی کنند. خصوصا که در آستانه جام جهانی نمی توانیم در خصوص محتوای پرونده فساد در فوتبال و ارتباط آن با حواشی جام جهانی های قبل و این جام جهانی صحبت کنیم اما رئیس کمیسیون اصل نود به دلیل تسلط بنده بر این پرونده بر این اعزام اصرار داشت خصوصا که کمیته سفرهای خارجی هیأت رئیسه مجلس نیز این موضوع را به تصویب رسانده بود. بر همین اساس طی مکاتبه ای با بخش های داخلی مجلس، درخواست ارائه پاسپورت سیاسی به وزارت خارجه صادر شد.

علی رغم این، متأسفانه از یک هفته قبل یک جریان سیاسی با انتشار نامه عادی اداره کل تشریفات مجلس به وزارتخارجه، فضاسازی هدفمند به منظور تخریب بنده را آغاز کرد به طوری که در 24 ساعت بیش از 50 خبر در چند سایت کار شد و در چند روز بعد از آن بیش از 270 خبر فقط در همین چند سایت خبری بازنشر یافت. علاوه بر این در شبکه های مجازی وایبر، واتس آپ، فیس بوک نیز به هجم گسترده ای این تخریب صورت گرفت. این که نامه با سفارش چه کسی با هدف تخریب و فضاسازی علیه بنده در اختیار این سایت قرار گرفت، موضوعی است که در آینده مشخص خواهد شد و فعلا قصد پرداختن به آن را ندارم





      
اسناد توزیع بنزین پیرولیز در دوره اصلاحات/ کسی از وزیر نفت هم شکایت خواهد کرد؟

در حالی که 3 وکیل با اعلام نگرانی از آلایندگی بنزین پتروشیمی از یکی از وزرای نفت دولت سابق شکایت کرده‌اند، بنزین پیرولیز در دوران اصلاحات به صورت مداوم در بنزین توزیعی تهران تزریق شده است.

 





      
دانشجو در جمع خبرنگاران:
بورسیه غیرقانونی 3 هزار دانشجو «فضاسازی» است

وزیر علوم دولت دهم، ادعای بورسیه 3 هزار نفر به صورت غیرقانونی در دولت گذشته را یک فضاسازی برای درگیر کردن اذهان مردم خواند.

 کامران دانشجو وزیر سابق علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در پاسخ به سؤالی درباره ادعای مطرح شده در خصوص 3 هزار بورسیه غیرقانونی در دولت قبل گفت: خط خطی کردن کارنامه دیگران کار درستی نیست.

وی اظهار داشت: دیروز مسئولان وزارت علوم به مجلس رفتند و در این باره صحبت کرده و مشکل خاصی هم نبوده است و من می‌خواهم که دولت جدید کارنامه خود را ارائه دهد.





      

تو و منو دل شیدایی...
تو و منو همش رسوایی...
تو منو خواب رویایی...
تو و یه عمر فقط آقایی...
...
منو شبای جمعه حرم...
منو ببر کربلا شاه کرم...
میترسم آخر حرمتو نرم...
*ادامشو خودتون گوش بدید...





      

من امام ندیده ام!

من15 خرداد 42 ندیده ام!

اما شنیده ام که :" سربازان من اکنون در گهواره ها خفته اند..."

من 22بهمن 57 ندیده ام!

اما شنیده ام که :" انقلاب ما انفجار نور بود..."

من 13آبان58 ندیده ام!

اما شنیده ام که :" انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود.."

من 5 اردیبهشت 59 ندیده ام!

اما شنیده ام که :" این شن ها لشکر خدا بود..."

من 3 خرداد 61 ندیده ام!

اما شنیده ام که : "خرمشهر را خدا آزاد کرد...."

من 14 خرداد 68 ندیده ام!

من چشم که باز کرده ام، امام را ندیده ام...

شنیده ام صدای لرزان "حیاتی" را که انّالله و انّا الیه راجعون...اما ندیده ام امام را...

من جنگ ندیده ام...صدای آژیر خطر نشنیده ام، به پناهگاه نرفته ام...

من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

من اولین بار نام امام را "امام" نگذاشته ام...

من چشم که باز کرده ام به جای جماران و روح خدا، حسینیه ای دیده ام با نام خمینی...به جای روح خدا، سید علی را دیده ام...

حضرت ماه را... او که یک "آه" بیشتر از خمینی دارد...

من بزرگتر شده ام و او موی سپید کرده...

من امام را دیده ام در تمام این سالها...امام را در حسینیه ام          

    mahdaviun@afsaran  





      

به فاصله چند روز پس از فضا سازی گسترده رسانه های زنجیره ای و طرح ادعای غیر قانونی بودن «تمامی دانشجویان بورسیه»، وزارت علوم دولت تدبیر و امید با انتشار اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف و گلایه از عملکرد این رسانه ها اعلام کرد: «جا دارد از عملکرد رسانه‌هایی که بدون توجه به آمار و ارقام، با حاشیه‌سازی موجبات آزردگی کلیه بورسیه‌ شدگان را فراهم آوردند و هم از عکس‌العمل‌های شتاب‌زده و هیجانی برخی دیگر از رسانه‌ها و افراد، عمیقاً احساس تأسف کنیم.»





      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید