سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :55
  • بازدید دیروز :36
  • کل بازدید :568310
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 5:43 ع

پرندگان خشمگین(موشکهای ایران)آماده پرتاب به سمت اسراییل





      

مسلمان بو داداه

کشوری است در آسیای جنوب شرقی. برمه از شمال شرقی با چین، از شرق با لائوس، از جنوب شرقی با تایلند، از غرب با بنگلادش و از شمال غربی با هند مرز مشترک دارد و از جنوب غربی با خلیج بنگال و از جنوب با دریای آندامان محدود می‌شود.

کشور به لحاظ فرهنگی شدیداً تحت تأثیر کشورهای همسایه? خود بر پایه? بودیسم است که با مؤلفه‌های محلی نیز آمیخته شده‌است.





      

پیامبر صلى الله علیه و آله فرمودند:

شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.

ماه رمضان 1391

امام صادق-ع:خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است."

امشب که بلرزید دل و بغض و صدایت/ آرام روان گشت دلت سوی خدایت

رفتى به در خانه آن قاضى حاجات / یاد آر مرا ملتمس لطف و دعایت 

التماس دعا





      

مرغ دیگر نخورید مگرنه دچار تب مرغی می شوید

بی پرده باید گفت جریان مرموزی در داخل کشور اصرار دارد که تحریم های اقتصادی دشمنان بیرونی را «فلج کننده»! و راه کار برون رفت از آن را، تن دادن به خواسته های غیرقانونی و باج خواهانه حریف قلمداد کند. این جریان، دو طیف جداگانه با دو انگیزه متفاوت را درخود جای داده است ... بخشی از این طیف مرموز را گروهها، اشخاص و جریانات برانداز و ضدانقلابیون تابلودار، تشکیل می دهند... و اما، بخش دیگر، که اصلی ترین بخش از جریان مرموز یاد شده است، غریبه ها و یا خودی های استحاله شده ای هستند که در برخی از مراکز حساس و یا حلقه های تماس این مراکز با مردم و امور مربوط به آنان نفوذ کرده اند و هر از چندگاه شاهد افشای «راز» آن‌ها و از پرده برون افتادن دست آنان هستیم.

ضمن اشاره به برخی مفسدین کلان اقتصادی تاکید دارد: شاید تعجب کنید ولی شواهد غیرقابل تردیدی در دست است که نشان می دهد مافیای اقتصادی و کلان سرمایه داران یاد شده از جمله عوامل پشت صحنه فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بوده اند و امروزه ضمن آن که با دامن زدن به گرانی ها، کیسه بی انتهای خود را از ثروت های انبوه و بادآورده پر می کنند، ایجاد نارضایتی در میان مردم، نسبت دادن گرانی ها به تحریم ها و نهایتا آب ریختن به آسیاب دشمنان بیرونی را دنبال می کنند و صد البته در برخی مراکز نظام نیز نفوذ کرده اند و از رانت شماری از مسئولان مراکز یاد شده برخوردارند.





      

امارات دوباره هوس کتک کرده

رسانه های غربی و سایت های اپوزیسیون در اقدامی مشترک، دوشنبه 26تیر (July.16)) به بزرگنمایی آنچه «افتتاح خط لوله نفتی جدید امارات برای دور زدن تنگه هرمز» خوانده شده، پرداختند.


شبکه تلویزیونی و سایت "صدای آمریکا" ضمن تهیه گزارش مفصلی ابراز داشتند: همزمان با تشدید تهدیدهای ایران در مورد بستن تنگه هرمز در خلیج فارس، امارات متحده عربی امروز بی سرو صدا نخستین محموله نفت را در خط لوله ای بارگیری کرد که از یک ترمینال جدید صادراتی در خلیج عمان می گذرد.





      

المپیک2012لندن





      

یه بوسی....به بابا بده و برو





      

کلینتون خر سک کس





      

تشییع پیکر عبدالله الاوجامی که در تظاهرات شهر قطیف





      

وحشت ناوگان دریایی امریکا

از ساعات اولیه شامگاه دوشنبه 26 تیر (July.16) رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی یکی پس از دیگری به انعکاس خبری مبنی بر هدف قرار گرفتن یک شناور در خلیج فارس پرداختند.

سرویس جهانی "بی بی سی" (BBC) و بخش فارسی این رسانه انگلیسی هم در این رابطه به نقل از یک مقام رسمی ارتش آمریکا (درجه دار گرگ رائلسون/GregRaelson) اعلام کردند: «یک قایق تندرو در پی بی اعتنایی به هشدارهای پی در پی کشتی آمریکایی در آب های بندر "جبل علی" امارات متحده عربی مورد اصابت قرار گرفته است.»





      
   1   2   3      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید