سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :33
  • بازدید دیروز :31
  • کل بازدید :568252
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 11:25 ع

آیت‌الله حاج میرزاجواد آقا تهرانی در یکی از عملیات ها، به نیت چهارده معصوم، چهارده گلوله خمپاره شلیک کردند. از دیده بان سؤال شد آیا به هدف می‌خورد؟ دیده بان با هیجان می‌گفت کاملا به هدف می‌خورد.

 

ادامه مطلب...



      

مقام معظم رهبری:«من یک وقت گفتم دشمنان «شبیخون فرهنگى» مى‌زنند. این ادعا راست است و خدا مى‌داند که راست است. بعضى نمى‌فهمند؛ یعنى صحنه را نمى‌بینند.

 

ادامه مطلب...



      

ذکر این نکته الزامی است که کار فرهنگی در یک پروسه طولانی مدت باید مطرح شود و نباید از یک برنامه? هرچند خوب و منسجم انتظار معجزه کردن و اثر ناگهانی و انقلاب درونی در مخاطب داشت.

 

ادامه مطلب...



      

 

بحرین

 

یک رسانه عربی نوار ویدئویی از اظهارات تکان دهنده زنان بحرینی درباره شکنجه ها و دیگر وقایع دردناکی را که در زندانهای آل خلیفه بر آنها گذشته است، پخش کرد.

به گزارش «شیعه نیوز» ، انقلابیون بحرینی در حالی تحرکات خود را ضد رژیم آل خلیفه تشدید کرده اند که این رژیم با همراهی آل سعود و همپیمانان غربی شان هر روز به جنایات خود علیه مردم بحرین ادامه می دهند و هر روز ابعاد جدیدی از این جنایات فاش می شود.

جهان غرب که خود را مدعی دموکراسی می داند در برابر جنایات همپیمان خود سکوت اختیار کرده است. شبکه های تلویزیونی طرفدار رژیمهای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کمتر خبری درباره جنایات آل خلیفه پخش می کنند .

رژیم آل خلیفه هم که خود را آسوده از هر پیگرد منطقه ای و جهانی می داند به بازداشت، شکنجه و اقدامات سرکوبگرانه خود علیه مردم افزوده است، اما شبکه المنار اخیرا فیلم ویدئویی از زنان رنج کشیده به تصویر درآورده است.

از سوی دیگر ضرب و شتم، تهدید به قتل و تجاوز علیه زنان  بحرینی ادامه دارد و برخی از کسانی که طعم تلخ شکنجه و زندان آل خلیفه را چشیده اند از پایبند نبودن رژیم بحرین به اصول اولیه حقوق بشر و آزادی بیان پرده برداشتند.

"زهرا" دانش آموز چهارده ساله بحرینی گفت : مرا به همراه شصت نفر دیگر که سنشان یازده تا چهارده سال بود بازداشت کردند و به مرکز پلیس بردند و ما را مجبور به بیان عباراتی در حمایت از رژیم کردند.

وی افزود: در مرکز پلیس در حالی که دستانم را از بالا بسته بودند مرا به مدت هشت ساعت سرپا نگه داشتند و گهگاهی مرا مورد ضرب و شتم قرار می دادند به من ناسزا می گفتند و مرا تهدید به تبعید به خارج بحرین می کردند.

"زینب" از کارمندان زن هم بیان کرد: در 18 آوریل هنگامی که سرکار بودیم نیروهای امنیتی محل کار را به محاصره درآوردند و ساختمان را تقریبا خالی و همه ما را در مکانی جمع کردند و فهرستی در اختیار داشتند که اسامی را صدا می زدند.

هر لحظه صدای ضرب و شتم و فریاد به گوش می رسید، مرا صدا کردند و بدون دلیل کتک زدند.هیچ اتهامی علیه ما مطرح نشد و ضرب و شتم به صورت بی مورد و شدید بود.پس از گذشت هفته ها هنوز توهین ها و دشنامها و حرفهای طایفه ای در جلوی چشمانمان است.

"بتول" معلم مدرسه ای در بحرین هم گفت : یکی از افسران مرد به همراه چند پلیس زن مرا به دیوار چسباندند و با باتوم شروع به ضرب و شتم من کردند آنها از افسران مافوق خود دستور می گرفتند.

وی افزود: مرا از ناحیه دست مورد شوک الکتریکی قرار دادند و تهدید به تجاوز به دخترم کردند همسرم را احضار و در برابر او مرا شکنجه کردند.آنها مرا مجبور کردند که سرم را به مدت سه ساعت در حالتی قرار دهم که گردنم درد بگیرد و این گردن درد تاکنون رهایم نکرده است.

مادر "نور الغسره" هم گفت: دختر دانشجویم بارها مورد شکنجه شدید و هتک حرمت قرار گرفت.وی را وادار می کردند که کلمات زشت بر زبان بیاورد که نمی توانم آنها را بر زبان بیاورم.

وی افزود: دخترم را به قتل تهدید کردند و به او گفتند ما تو را می کشیم و می گوییم  که خودکشی کرده است.هر بار که پس از شکنجه دخترم را ملاقات می کردم به شدت در آغوش من می لرزید و وضع روانی بسیار بدی داشت.

"اشواق محمد العقابی" دانش آموز 17 ساله بحرینی  به اتهام شرکت در تظاهرات شش روز بازداشت بوده است و به شش ماه زندان محکوم شده است این در حالی است که وی از کم خونی رنج می برد و نیازمند درمان و مراقبت روزانه است.





      
جبهه پایداری نظر بدهید
جبهه پایداری
حجت الاسلام ماندگاری در اولین همایش جبهه پایداری خراسان رضوی در تالار نور اداره اوقاف این استان در مشهد گفت: خیلی ها برای منافع و مقاصد خود به صحنه می آیند اما عده ای می آیند که خود را فدای ولایت کنند چون معتقدند که اگر ولایت بماند همه چیز می ماند.
وی اظهار داشت: اگر خارج از مسیر ولایت باشیم خدا ما را رسوا می کند؛ ولایت خط قرمز خداست و خدا نمی گذارد کسی با پرچم ولایت بازی کند.
ماندگاری با بیان اینکه هر کس با ولایت طرف شود با خدا طرف می شود، بیان کرد: ما نمی خواهیم با ظاهرسازی با دیگران رقابت کنیم چون آنها به اخلاق اعتقادی ندارند.
دبیر جبهه پایداری خراسان رضوی با تاکید بر این مهم که اگر وعده های خدا را باور کنیم جبهه پایداری می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد، بیان کرد: ما فقط با عنصر تسلیم در برابر خدا می خواهیم رقابت کنیم.




      

حجت‌‌الاسلام جلالی با بیان اینکه 2روز پیش اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مهدوی‌کنی جلسه داشته‌اند، گفت که در این جلسه توافقاتی بین این جبهه با آیت‌الله‌مهدوی‌کنی انجام شده است.

حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه اعضای جبهه پایداری 2 روز پیش با آیت‌الله مهدوی‌کنی دیدار و گفت‌وگو داشته‌اند، اظهار داشت: نتایج این دیدار بسیار رضایت بخش بوده است و انشاءالله وحدت جبهه پایداری با کمیته7+8 محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری برای وحدت شایسته در جبهه اصولگرایی تشکیل شده است، تصریح کرد: در جلسه جبهه پایداری با آیت‌الله مهدوی‌کنی توافقات مثبتی صورت گرفته است.

جلالی همچنین گفت: جبهه پایداری قائل به وحدت در جبهه اصولگرایی است چراکه در شرایط کنونی وحدت یک ضرورت انکار ناپذیر است.

عضو جبهه پایداری همچنین گفت که در آینده نزدیک جبهه پایداری به کمیته7+8 می‌پیوندند





      

                                                                                  http://paydari.net/





      

 

جبهه پایداری

حسن عباسی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره وضعیت جبهه پایداری نیز اظهار داشت: جبهه پایداری نشان داده که  اساسأ با شیخوخیت در عرصه سیاست نمی‌شود کشور را اداره کرد. کشور نیاز به شایسته‌سالاری دارد. تجربه دوره‌های گذشته و ترکیباتی که اصولگرایان با هم داشته و نمایندگانی به مجلس فرستادند حکایت از این می‌کند که در واقع در این ترکیبات عمومأ افراد شایسته و توانمند نحاضر نیستند. جبهه پایداری باید تلاش کند که خلوص حرکت اصولگرایی را به نمایش بگذارد و در واقع مراقب باشد که در ورطه دنیاطلبی و قدرت‌گرایی و جناح‌بازی نیفتد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال بیان داشت: آن چیزی که مهم است آن است که چهره اخلاقی و عنصر تقوا از شخصیت سیاستمدار عناصر جبهه پایداری که خود را مدعی دفاع از ولایت می‌دانند باید بروز داده شود زیرا عرصه سیاست در جامعه ما عمیقأ غیراخلاقی و عمیقأ تقوا ستیز است و اگر جبهه پایداری بتواند نمونه ای از معیارهای اخلاق سیاسی و تقوای سیاسیرا در خط ولایت  بروز دهد برای تلطیف فضای سیاسی جامعه ما به عنوان یک دارو و یک مسکن می‌تواند موثر واقع شود.





      

 

جبهه پایداری

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در گفت‌وگو با رجانیوز اظهار داشت: دو هفته قبل در حاشیه جلسه علنی مجلس، خبرنگاری در مورد اظهارات آقای بادامچیان مبنی بر اینکه اعضای کمیته هفت نفره تغییر نمی‌کنند، نظر بنده را جویا شد که گفتم در این زمینه از خود آقای بادامچیان بپرسید.

وی گفت: در ادامه این مصاحبه برخی رسانه‌ها به نقل از بنده نوشته‌اند که جبهه پایداری منتظر نظر مقام معظم رهبری است و این سوء برداشت ایجاد شده که جبهه پایداری قصد استفاده ابزاری از جایگاه رفیع ولایت را دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین برداشتی از اساس اشتباه بود و جبهه پایداری اتفاقاً به برخی از گروه‌ها و جریان‌ها که چنین روش‌هایی را به‌کار می‌گیرند، انتقاد جدی دارد و تأکید می‌کند که هر کس مسئول عمل خود است.

وی ادامه داد: در عین حال، جبهه پایداری برنامه‌ها و رفتار خود را با دریافتی که از منویات رهبر معظم انقلاب دارد، تنظیم می‌کند و تأکید دارد که جریان‌های اصولگرا باید خود را با این میزان تراز کنند.

آقاتهرانی با بیان اینکه "تأکید رهبر معظم انقلاب بر انتخاب اصلح است"، خاطرنشان کرد: این، یک دریافت روشن از بیانات رهبری است که جریان‌های اصولگرا باید جهت حرکت خود را در همین راستا تنظیم کنند.

وی گفت: جبهه پایداری علاقه‌مند است حرکتی که آغاز کرده، مورد تأیید رهبر معظم انقلاب و مایه شاد شدن دل ایشان باشد، چرا که شاد شدن دل حضرت ایشان به‌عنوان نایب امام زمان(عج) را مساوی با خشنودی قلب مقدس امام عصر(عج)‌ می‌دانیم ولی استفاده ابزاری از این جایگاه را به هیچ‌وجه جایز نمی‌دانیم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با یادآوری روایت شریفه از امام صادق مبنی بر اینکه "العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس" (عالمی که آگاهی از زمانش دارد مسائل مورد شبهه و پیچیده او را مورد هجوم قرار نمی‌دهد)، افزود: عالم‌ترین فرد به زمانه را شخص مقام معظم رهبری می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که بر اساس منویات ایشان جهت حرکت خود را تنظیم کنیم.

 





      

بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان آمدن. چه میدانی؟ میدان چالش های حیاتی و اساسی. میدان ها و چالش های اساسی زندگی چیست؟ فقط آن وقتی است که به کشوری حمله شود و مردم آن کشور به صحنه بیایند تا از مرزهای خودشان دفاع کنند؟ البته که نه

 

مقام معظم رهبری درباره فرهنگ بسیجی و ارتباط آن با مشکلات کشور فرموده اند:«فرهنگ بسیجی است که می تواند بر همه ی تحولات این کشور فایق بیاید و حرکت این کشور را تضمین کند» و در بیانی دیگر خواستگاه این فرهنگ را چنین تبیین کردند:« فرهنگ بسیجی... نشأت گرفته از روحیه ی ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی عزیزان بسیجی می باشد».

 

بعضی ها اصرار دارند بسیجی را در محیط دانشگاه و بیرون دانشگاه بد معنا کنند

بسیجی یک فرهنگ است و اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم پیشرو بودن در همه ی عرصه های اساسی زندگی. درست است که بعضی ها اصرار دارند بسیجی را در محیط دانشگاه و بیرون دانشگاه بد معنا کنند؛ اما از کسانی که حرف های بوق های تبلیغاتی دشمنان این ملت را تکرار می کنند، انتظار زیادی نیست. مسأله این است که خود ما بفهمیم بسیجی یعنی چه.

بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان آمدن

بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان آمدن. چه میدانی؟ میدان چالش های حیاتی و اساسی. میدان ها و چالش های اساسی زندگی چیست؟ فقط آن وقتی است که به کشوری حمله شود و مردم آن کشور به صحنه بیایند تا از مرزهای خودشان دفاع کنند؟ البته که نه؛ این فقط یکی از موارد به میدان آمدن است. آن وقتی هم که هویت ملی و سیاسی یک ملت مورد مناقشه قرار می گیرد، جای به میدان آمدن است. آن وقتی هم که به فرهنگ و اعتقادات و باورهای ریشه دار یک ملت اهانت می شود و آن را تحقیر می کنند، جای به میدان آمدن است. آن وقتی هم که نسل برگزیده ی یک ملت احساس می کنند از غافله ی دانش عقب مانده اند و باید علاجی بکنند، جای به میدان آمدن است. آن وقتی هم که احساس بشود پایه های یک زندگی مطلوب و عادلانه در کشور احتیاج به تلاش دارد تا ترمیم و یا استوار شود، جای به میدان آمدن است. آن وقتی هم که جبهه های فکری و فرهنگی دنیا برای تسخیر ملت ها با ابزارهای فوق مدرن می آیند تا ملتی را از سابقه و فرهنگ و ریشه ی خود جدا کنند و براحتی آن را زیر دامن خودشان بگیرند، جای به میدان آمدن است.

می‌گفت برو بابا، دلت خوش است!

همه ی این ها انسان هایی را می طلبد که نیاز را احساس کنند؛ آدم های گیج و غافل و سرگرم نیازهای حقیر اصلاً این نیازها را احساس نمی کنند. آن روزی هم که مرزهای ما به وسیله ی هزاران چکمه پوش نظامی تهدید می شد، در کشور ما کسانی بودند که اگر به آنها گفته می شد خاک و وطن و ملت و حیثیت و غیرت ما را دارند لگدکوب می کنند، تو هم بیا کاری بکن، می‌گفت برو بابا، دلت خوش است! حواس اش به این نیاز نبود و حس نمی کرد که چنین نیازی وجود دارد. پس اول، احساس نیاز است.

بعد از احساس نیاز، آمادگی است. همه آماده نیستند از راحتی و حضور پای بخاری گرم در زمستان یا کولر خنک در تابستان صرف نظر کنند؛ همه حاضر نیستند برای خودشان دشمن بتراشند؛ همه حاضر نیستند در یک راه دشوار عرق بریزند و سنگلاخ ها را بنوردند؛ انسانی با همت و با اراده می خواهد. پس عزم و اراده ی کار کردن و گذشت از راحتی و آسایش هم یک شرط است.

وقتی برای انجام کاری عامل انگیزه عشق است درخواست مزد تحقیر انسانی است

شرط دیگر این است که در مقابل این حرکت و کار، از کسی مزد نخواهد. مزد، مربوط به جایی است که کسی از بیرون به ما انگیزه می دهد این کار را بکن، این پول را بگیر وقتی ما از درون و عمق جان و از عشقمان انگیزه می گیریم، از چه کسی می خواهیم مزد بگیریم؟ مزد دادن، تحقیر ماست؛ تحقیر انسانی است که از درون دارد می جوشد.

اینها خصوصیات یک انسان بسیجی است؛ فرهنگ بسیج یعنی این. هیچ ملت باشرفی از وجود مجموعه ی بسیجی در درون خود بی نیاز نیست.

یک مجموعه ی بسیجی علاوه ی بر همه ی اینها، باید توان هم داشته باشد. درست است که بسیج ما در دوران جنگ و بعد از جنگ، پیرمردهای هفتاد ساله هم داشت؛ اما توان، نشاط و قدرتِ نوردیدن این راه های دشوار، غالباً مخصوص جوانان است. بنابراین مجموعه ی بسیجی، یک مجموعه ی جوان و یک چهره ی جوانی است.

این میدان ها، میدان فکر و دانایی و تولید علم است؛ میدان چالش های گوناگون برای جبران عقب ماندگی علمی است. یک نفر می آید فکر و شبهه و پیشنهاد فکری یی را در میان می گذارد؛ اگر بخواهیم درست انتخاب کنیم، باید بتوانیم آن را بشناسیم، بفهمیم، تجزیه و تحلیل کنیم و نقاط و بخش های غلط آن را کنار بزنیم؛ و اگر بخش درستی دارد، آن را بگیریم و با بخش های درستِ خودمان در هم بیامیزیم و مخلوق خودمان را ارائه دهیم. اگر هم عنصر درستی ندارد، همه اش را توی زباله دانی بریزیم.

فرهنگ بسیجی ...

               نشأت گرفته از روحیه ی ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی عزیزان بسیجی می باشد .

فرهنگ بسیجی است ...

               که می تواند بر همه ی تحولات این کشور فایق بیاید و حرکت این کشور را تضمین کند.

بسیجی یک فرهنگ است ...





      
   1   2      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید