سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :41
  • بازدید دیروز :50
  • کل بازدید :569702
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 11:26 ص

چرخ زندگی





      

 همایش





      

من هاشمی رفسنجانی هستم /آقای هاشمی بر من ولایت دارند

منطقه ما بهترین منطقه برای پسته است. منطقه هم وسیع است. تقریبا 100 کیلومتر در 4 کیلومتر. از این مقدار کل سهم خانواده هاشمی 60 هکتار است. بقیه‎اش همه برای مردم دیگر است. چند ده هزار باغ پسته است، ما 60 هکتار داریم که آن هم بین افراد تقسیم شده. من خودم 15 هکتار دارم.

ادامه مطلب...



      

کاریکاتور / دیوار حاشا در مقابل منتقدین





      

پیرامون لغو سالن همایش «دلواپسیم» توسط نهاد دولتی

نکته 1: این که یک همایش دانشجویی با حضور تعدادی از نخبگان می خواهد برگزار شود و برای برگزار نشدن آن اینگونه کارشکنی می کنند باعث میشود که بدبینی مردم نسبت به این موضوع بیشتر شود و حساسیتهای بیشتری ایجاد شود. با این اقدامات بدبینی ها که نسبت به دولت کمتر نخواهد شد بلکه بیشتر هم خواهد شد.

نکته 2:یا در این توافقنامه اشتباهاتی صورت گرفته که به هر دلیلی نمی خواهند مردم بدانند و یا اینکه توافقاتی صورت گرفته که می دانند مردم این توافقات را نمی پسندند. دولت از شفاف سازی پیرامون این توافقنامه ضعیف نگران هستند و هچنین این همایشهای نقد باید از سوی خود دولت صورت بگیرد نه اینکه نزدیکان دولت در برگزاری این همایشهای سازنده مانع تراشی کنند.نمی دانیم چرا برخی از شفاف سازی پیرامون توافق نامه ژنو می ترسند.

 





      

جشن روز کارگر

فرهنگ در دولت کلید...





      

دستورالعمل جدیدی برای افزایش قیمت مسکن مهر در حال بررسی است که بر اساس آن دو دستورالعمل‌ قبلی فسخ می‌شود و طبق دستورالعمل سوم، قیمت‌ هر واحد محاسبه و اعلام خواهد شد.

 قیمت مسکن مهر تا کنون طی دو مرحله افزایش یافته که مرحله اول آن در نیمه دوم سال 91 بود که 13 درصد به قیمت‌ این واحدها افزوده شد و مرحله دوم افزایش قیمت سال گذشته بود که بسته به وضعیت ساخت هر پروژه در هر شهر اعمال شد اما طی یک - دو ماه اخیر انبوه‌سازان با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت و دستمزد کارگران خواستار افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر شده‌ و تاکید دارند که دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر باید با شفاف‌سازی جزئیات اجرایی شود. 





      

عرضه کتب فرقه انحرافی شیرازی ها در نمایشگاه کتاب تهران!

اعـطاء مجوز بـرای عرضـه کتـاب های فرقه انحـرافی شیرازی ها با محـوریت موضوع اسلام و سـیاست آنهم با نگاه غلط خاندان شیـرازی ها که با هـدف گسترش اعتقـادات انحرافی و بدعت های دینی به فعالیت می پردازد در نمایشگاهی که مسلمانان سایر کشورها در آن حضور پیدا می کنند جای تاسف و تامل فراوان دارد.





      

؛ ظریف پاسخگو باشد

دانش آموز اعزامی به آلمان درگذشت؛ ظریف پاسخگو باشد

 سایه مقدسی دانش آموز نخبه? مراغه‌ای که به دستور رییس‌جمهور برای درمان عازم آلمان شد، سایه که از بیماری نادر خونی‌ای. ال. ال رنج می‌برد پس از رسیدن به آلمان در شبکه‌های اجتماعی از کارشکنی‌های مسئولین ایرانی در آلمان برای درمانش سخن گفت و از پدر و مادرش که به هر دری می‌زنند تا هزینه‌های درمانش را تامین کنند. اما در این کارزار نابرابر سایه تنها نبود.





      

ظطر





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید