سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :8
  • بازدید دیروز :36
  • کل بازدید :568263
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 4:16 ص
مرگ بر کلید..... نظر بدهید

کایسشنین





      

ali

دشمن بداند :

هفت آسمان و اوج فلک را که رد کند

، قدش نمی رسد که "سیدعلی" را رصد کند

 

*لبیک یا امام خامنه ای*





      
دل وا پس نظر بدهید

ذر





      

، محمود واعظی در واکنش به اظهارات دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درباره فیلتر شبکه اجتماعی "واتس اپ" مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور رأساً نمی‌تواند مانع اقدامات کارگروه تعیین مصادیق شود اظهار داشت: وظیفه دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دبیری یک گارگروه است و وظیفه اش این نیست که برای شخص رئیس جمهور و برای شورایعالی فضای مجازی که هیچ ارتباطی با این کارگروه نداشته و یک مجموعه بالادستی است تعیین تکلیف کند.





      

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگوی تفصیلی با «نسیم»: تاکنون 300 شکایت از دولت به دست ما رسیده است/ وزارت ارشاد اجازه ندارد که زمینه تهاجم به فرهنگ اسلامی را فراهم کند/ آقای انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت "اعضای کابینه هم در جریان جزئیات توافق ژنو نیستند"/ معاونین پارلمانی وزرا از مجلس جمع کرده‌اند و رفته‌اند!





      

سایه دار





      

پوستر/ وعده های بر باد رفته





      
علامت مخصوص نظر بدهید

طرظطر





      

عصر دوشنبه جلسه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم با حضور علی مطهری در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد که این مراسم حاشیه‌هایی را داشت.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 چه کسی مقصر بود، عنوان کرد: همه تقصیرها به گردن موسوی و کروبی نبود و اینها را به این سمت هل داده بودند؛ موسوی باید مصلحت نظام و اسلام را می‌دید و می‌گفت که من هم مانند امام علی(ع) از حقم گذشتم.

این مسئله با واکنش شدید دانشجویان روبه‌رو شد که مطهری در یک اقدام جالب با اهانت به دانشجویان از واژه «زهر مار» استفاده کرد که دانشجویان در مقابل این عمل شعار «آزادی بیانش همینه ‌همینه» سردادند.
 




      

رونمایی از مستند "گام نهایی"/3- ناصر نوبری: این یک سراب است که می‌گویند اگر از برنامه هسته‌ای کوتاه بیاییم اجازه می‌دهند پیشرفت کنیم/ اگر با توافق ژنو مخالفت می‌کنیم برای رفاه مردم است/ آنهایی که سازشکاری را محکوم کردند صلح طلبی را محکوم نکردند





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید