سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :197
  • بازدید دیروز :133
  • کل بازدید :568812
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 9:29 ص

مهدی خانعلی‌زاده: اگر در ماه محرم امسال، چشممان به جمال سریال‌های طنز و کمدی در رسانه ملی روشن شد، اصلا نباید تعجب کنیم؛ چرا که وقتی در ماه رمضان که ماه رحمت و مغفرت و آرامش است، اعصاب خردکن‌ترین سریال‌ها آن هم دقیقا در زمان افطار به نمایش در می‌آیند، چرا این سنت عجیب صداوسیما در ماه محرم نیز تکرار نشود؟ 

سریال مناسبتی «مادرانه» که البته بیشتر «نامادرانه» است تا مادرانه، یک جنگ اعصاب رسمی و جدی است که هدیه ویژه رسانه ملی در روزهای ماه رمضان به مردم ایران محسوب می‌شود؛ سریالی که نه داستان جذابی دارد، نه بازی‌های درخشانی و نه حتی کوچک‌ترین عاملی برای ایجاد حس همذات پنداری در میان مخاطبین؛ سریالی که مشخص نیست بر چه مبنایی از سوی رسانه ملی برای پخش در بهترین زمان در ماه رمضان انتخاب شده است. 

ادامه مطلب...



      

رئیس ستاد اقامه نماز در یادداشتی تحت عنوان «نامه‌ای به مناسبت شهادت شهید مسجد، مولود مسجد»، بر ضرورت ساخت مساجد کوچک بدون تزئینات، کاشی‌کاری، مناره و گنبد و با هزینه‌های 50 تا 100 میلیون تومانی تأکید کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز به مناسبت فرا رسیدن شب قدر و ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین(ع) یادداشتی نوشته و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است که در ادامه می‌‌آید:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«نامه‌ای به مناسبت شهادت شهید مسجد، مولود مسجد»
 
نامه به اهل خیر و تمکّن
 
در ماه رمضان 92 و در آستانه شب قدر چند سطری برای مؤمنین و مؤمنانی که از نظر مالی در مضیقه نیستند، می‌نویسم.
 
یک مقدمه و چند نکته
      

امروزه برقراری امنیت جزو مهمترین وظایف حکومت‌ها است، به نحوی که در کشورهایی که کوچک سازی دولت جزو اصول اولیه به شمار می‌آید، هنوز حوزه‌های امنیتی جزو کا‌ر‌ویژه‌ حاکمیت قلمداد می‌شود و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی یک کشور، از آنِ نهاد اطلاعاتی است.

بر همین اساس بعد از پیروز انقلاب اسلامی و عدم وجود تشکیلاتی منسجم، قانون تشکیلِ وزارت اطلاعات در 29 اردیبهشت ماه سال 1362 در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسید.
در قانون تشکیل این وزارت آمده است: "به منظور کشف و پرورش اطلاعات امنیتی و اطلاعات خارجی و حفاظت اطلاعات و ضدجاسوسی و بدست آوردن آگاهی‌های لازم از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی جهت پیشگیری و مقابله با توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود."
در منطقه خاورمیانه باتوجه به اهمیت، موقعیت و شرایط خاص کشورهای منطقه مانند شرایط عراق، افغانستان، لبنان و سرزمین‌های اشغالی، سرویس‌های جاسوسی خارجی کشورهای مستکبر نظیر MI6 ,CIA, موساد و ... هر کدام فعالیت مضاعفی در این منطقه نسبت به سایر نقاط جهان دارند؛ علاوه بر آن همه این دستگاه‌های جاسوسی خارجی به جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این شرایط به اذعان تمامی کارشناسان، دستگاه اطلاعاتی ایران درمیان سازمان‌های مشابه منطقه‌ای از درخششی ویژه از حیث عملکرد پیش‌رونده و نیز مقابله با تهدیدات امنیتی برخوردار است.
وزیر اطلاعات طبق قانون باید از نظر تحصیلات در حد اجتهاد، اشتهار به عدالت و تقوا، داشتن سابقه‌ای روشن از نظر سیاسی و مدیریت و عدم عضویت در احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های سیاسی باشد. در دولت دهم این وظیفه در 12 شهریور و با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی، بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی به عنوان ششمین وزیر اطلاعات سپرده شد.
موفقیت‌های وزارت اطلاعات در دوران حجت‌الاسلام مصلحی کاملا نمود بین‌المللی پیدا کرد و اقتدار وزارت اطلاعات کشور را در بین سرویس‌های اطلاعاتی وجاسوسی دنیا به اثبات رساند. پروژه مدحی، دستگیری ریگی، آزادی عطارزاده، دستگیری چندین تیم پیشرفته جاسوسی، دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و ده‌ها پروژه موفقیت‌آمیز دیگر، گواه روشنی بر این مدعاست.

ادامه مطلب...



      
خب، در انتخابات سال 88، آن کسانى که فکر میکردند
در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟
چرا این را جواب نمیدهند؟
صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند.fetna

ادامه مطلب...



      

قدر این شب را بدان





      

نوه امام





      

http://www.velayattv.com/film/clip_Jenayaat002.wmv

http://www.velayattv.com/film/clip_Jenayaat001.wmv





      

هاشم





      

کواکب

ظن





      

hany





      
<      1   2   3   4      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید