قفسی برای سفرهای استانی

قبصث

در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان بار دیگر منش اعتدال را در برخورد با مردم دیدیم .در حالی که حسن روحانی در ایام انتخابات 92 خبر از برنامه خود جهت احیا عزت مردم و ایران اسلامی می گفت اما رفتار هایی که از سوی وی و افراد دولتی در شش ماه آغاز دولت یازدهم بیانگرموضوع دیگری است.

برخورد نادرست از سو ی محافظان وی  با مردم بوشهر که خواستار دیدار با رئیس جمهور بوده که باعث به وجود آمدن درگیری با نماینده بوشهر نیز شد از اولین اتفاقات حاشیه ای دولت بود.

در همین ایام خطاب رئیس جمهور مبنی بر افراطی خواندن و توهین به 49?5 درصدی که به ایشان رای نداده بودند و گفته ترکان با  این عنوان که مردم به بی قانونی و افراط رای ندادند کسانی که به رئیس جمهور رای نداده بودند را افراد طرفدار بی قانونی خطاب کردند از نکت بارز این شش ماهه است.

از سوی دیگر  در گزارش 100 روزه اول دولت عدم رعایت انصاف در بیان مشکلات و توهین به دولت قبل و مجریان نمایشی هزینه ی دیگری بود که از سوی خود رئیس دولت بر کابینه وارد شده بود سخنانی که با پاسخ محکم از سوی وزیر اقتصاد دولت دهم همراه و با اعتراف وزیر اقتصاد مبنی بر موجودی کافی در خزانه دولتی بار دیگر عدم راستگویی دولت مدعی یازدهم اثبات شد.

بی سواد خواندن منتقدان دولت ، حمله به صدا و سیما ،عدم برنامه ریزی درست برای توزیع سبد کالا و پس گرفتن عذرخواهی رئیس جمهور در مورد این موضوع از سوی سخنگو دولت بیانگر سبک فکری دولتمردان یازدهم دارد. دولتمردانی که ثروت ها و اموالشان حتی از خزانه دولت بیشتر هست معلوم نیست چگونه به فکر و حال این ملت مستضعف خواهند بود .

تحمیل هزینه ها اضافی بر نظام و لبخند بر هر اتفاق و توهین  به سران ایران و ملت در برخورد با دشمنان نتیجه منش اعتدالی مدعیان راستگویی است .

آخرین برخورد از نوع اعتدال را هم در سفر رئیس دولت به هرمزگان شاهد بودیم که مشت محافظ رئیس جمهور بر صورت استقبال کنندگان بیانگر دید خان سالارانه این دولت به مردم است.