نمی دانم چرا وقتی روی سینه اش کوبید و گفت " من سرهنگ نیستم من حقوق دانم" چندشم شد و یاد این جمله افتادم که " من دیپلمات نیستم من انقلابی ام" و با خود اندیشیدم که می خواهد بگوید من انقلابی نیستم دیپلماتم!!! تا علامتی باشد به آنها که زیر پایشان فرش قرمز پهن کرد تا سانتریفوژهایمان نچرخند ، که مرد جنگ نیستم و اهل معامله سیاسی ام! از همان نوعش که بلد است با بحث های حقوقی امام را هم جام زهر بنوشاند !  

امام در پیام عزل منتظری که گفته است: "تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام!" و وقتی آن مراد و محبوبش در مستند تبلیغاتی اش اقرار به نقش مهم وی در پایان دادن به جنگ کرد  یاد جمله ای افتادم که امام در جای دیگر گفته است: " قضیه امام حسن و قضیه صلح، این هم صلح تحمیلی بود، برای اینکه امام حسن، دوستان خودش ، یعنی آن اشخاص خائنی که دور او جمع شده بودند ، او را جوری کردند که نتوانست خلافش بکند ، صلح کرد، صلح تحمیلی بود. این صلحی هم که حالا به ما می خواهند بگویند این است!" صحیفه جلد 20 ص 119 .

و وقتی دیدم در فیلم بی لباس روحانیت ظاهر شد سوال کردم که چرا می خواهد به عده ای بگوید من روحانی هم نیستم گر چه نام و لباسم روحانی است!؟

وقتی گفت من صدای شجریان را دوست دارم و گوش می دهم حالم بد شد که برای گرفتن رای مردم باید عرض ارادت کرد به آنها که با همه استعداد و صدای خوبشان به مردم پشت کردند!!

من نمی دانم چرا او نماینده رهبری است در شورای عالی امنیت ملی!!!! اما علیرغم نفهمیدن و نپسندیدن این نمایندگی من مطیع ولایتم این اعتقاد من است و این نفهمیدن ونپسندیدن موجب خروج از دایره استجابت کنندگان خدا و رسول و اولی الامر که امروز امامم سید علی خامنه ای آن ها را نمایندگی می کند نیست .و این اعتقاد قرآنی است و موجب اشکال نیست چرا که بنا بر صریح قرآن که می فرماید: کتب علیکم القتال و هو کره لکم و عسی ان تکرهو شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون (بقره 216) حتی ممکن است چیزی را که خدا امر کرده ما نپسندیم اما خیر ما در اطاعت اوست و نپسندیدن ما به شرط اطاعت موجب گمراهی نیست!

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا!