حسین یکتا گفت: در این فضای مجازی که سربازانش شما هستید، باید تا دیوارهای نیویورک و کاخ سفید پیش رفت.

حسین یکتا در هشتمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر که دیروز در سینما فلسطین تهران برگزار شد، به مقایسه جنگ تحمیلی و نبرد سایبری پرداخت.



 یکتا جنگ سه خرداد را در مقایسه با اواخر جنگ آسان‌تر دانست و گفت: وقتی جنگ به اواخرش رسید برخی کمتر به جبهه می‌آمدند و گلوله و تیر هم سهمیه بندی شده بود.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: رفتن به سمت بصره و چسبیدن به دیواره آن باعث شد قطعنامه 598 نوشته شود و دشمن دستش را بالا ببرد.

 وی با اشاره به جنگ نرم گفت: این جنگ دارد پیچیده تر می شود و باید فکری کرد؛ در این فضای مجازی که سربازانش شما هستید، باید تا دیوارهای نیویورک و کاخ سفید پیش رفت.

 یکتا ادامه داد: آن کسانی که تا پشت دیوار بصره پیش رفتند شب‌زنده‌داری می‌کردند، نماز شب می‌خواندند و توسل‌هایشان دیدنی بود، بنابراین امروز وقتی شما پشت کامپیوتر می‌نشینید شهدا شما را نگاه می‌کنند، پس باید با وضو باشید و ذکر «ما رمیت اذ رمیتم» بخوانید.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا، شما را که در خط مقدم نبرد هستید، نگاه می‌کنند؛ شما الان بالای دکل دیده‌بانی قرار گرفته اید و بخواهید یا نه، وسط میدان هستید؛ چرا که «کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا».