نهالی که در این سرزمین می روید. ریشه ای دارد بس محکم در خاک ایران، ایرانی سربلند و سرافراز. در باغی خرم و بهاری رشد می کند به نام انقلاب اسلامی که شاخه های پیشرفتش جهان را به به نظاره واداشته! بدخواهانی که ریشه هایشان در باغ بی برگی در حال پوسیده شدن است، شاخه هایشان خشکیده، بی رحمانه تبر را تیر کردند و به زعم خود...

خواستند درختان تنومند و پر ثمر را بخشکانند!

خواستند کسی میوه های علم و دانش اینان را تناول نکند.

خواستند کمر تنومند راست قامتان ایستاده شان که درس مقاومت را می داد بشکنند!

خواستند طراوت و شادابی برگ هایشان که نشانی از شادابی جوانان ایرانی می داد. را به زردی بگراینند!

خواستند نهال های کوچیک را از سر نا امیدی له کنند.

ولی زهی خیال باطل!

این نهال اکنون که نهالی کوچک است هم اکنون به همگان دارد درس عشق، وفاداری و وطن دوستی می دهد. آخر سر هم شما درختان کرم زده را زیر پای خود له خواهد کرد. خودش گفته! و ما نعره بر می اوریم که له خواهیم کرد. به آتش خواهیم کشید علف های هرزه را...

آنها خیال کردند می توانند که این باغ بهاری را بخشکانند و به بیابانی شوره زار تبدیل کنند. ولی چه کنم که نمی فهمند. نمی دانند کمال یک انسان در شهادت است. نمی فهمند در این مفهوم چقدر مفاهیمی عمیقی از آزادگی نهفته است.  

 

نهال های باغ ما ریشه ای دارد محکم که اکنون در حال رشد شدن هستند آنقدر پر ثمر خواهند بود که افتخار باغ و باغبان می شوند! آنقدر خار و تیغ پیدا می کنند تا دست تک تک بدخواهان را سوراخ کنند تا دیگر نخواهند شکوفه های و گل های این سرزمین را از بچینند.

آری عمر گل کوتاست! چه کنم که در این سرزمین که با خون شهید در حال آبیاری است گل هایی در حال روییدن هستند که عطرشان عاشقان را سر مست می کند.

اکنون دختری از خطه ی عشق درس آزادی و آزادگی را به ملتش خود می دهد.

نو نهالی که چقدر زود از تابش نور فاطمی و زینبی در این سرزمین بهره برد تا بتواند راه پدر می پیماید.

او آرمیتای ایران است... که اکنون آرمیده در پهلوی فرهنگ فاطمی تا شود الگویی که نونهالان این سرزمین فاطمی و زینبی رشد کنند.

http://daryadelan67.blogfa.com/