علت اینکه چگونه شخصی بعد از عرض جان نثاری برای موسوی، بعد از دریافت سمتی در منطقه آزاد(!) کیش، به یکباره به یاد می‌آورد که در مقابل شعار "نه غزه نه لبنان" نه تنها سکوت نکرده بلکه میرحسین موسوی را نیز به باد انتقاد گرفته بود، هنوز به درستی معلوم نیست.

 کارگردان مستند انتخاباتی حسن روحانی بعد از انتصاب به سمتی دهان‌پرکن در منطقه آزاد کیش، سکوت خود را در برابر شعار "نه غزه نه لبنان" شکست.

به گزارش گروه سیاسی صراط، حسین دهباشی که اخیرا سمت وسوسه کننده "مدیر جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش" به او اعطا شده، در صفحه فیسبوک خود تصاویری را بازنشر داد که به نوشته او، "نشان می‌داد اسراییلی‌ها چگونه حامی میرحسین موسوی و جنبش سبز شده‌اند". 

دهباشی این پست را روز 20 تیر ماه منتشر کرده و نوشته است: "آن‌روزها نگارنده البته برایِ سال‌ها بود که در آمریکا زندگی می‌کرد. و به چشمـ‌هایِ متحیّرِ خود می‌دید که اسرائیلی‌ها چگونه حامی میرحسین و جنبشِ سبز شُده‌اند.
مسلمانی به کنار. با هر روایتی که بگوییم، شعارِ "نه غزه و نه لبنان” شعاری غیرِ انسانی بود و مایه سرافکندگی ما نزدِ روشنفکران و آزادگانِ جهان. با جانم فدایِ ایران و مخالفت با مثلا احمدی‌نژاد این‌ها هم هیچ‌جوری توجیه نمی‌شود. هرشعاری سرِجایِ خودش. اصلا چه ربطی داشت. برادران/ خواهرانِ من، نگارنده به چشم خود می‌دید که چه قندی در دلِ ضدبشری‌ترین و افراطی‌ترین گروه‌هایِ صهیونیست آب می‌شود از طرحِ آن شعارِ نادرست.
انتظارِ من از میرحسین این بود که همانجا و درجا بگوید: آری به جانم فدایِ انسان… چه در غزه و چه در ایران.   نمی‌شود هم آزاده بود و هم طرفدارِ سازمان مجاهدین خلق یا بی‌تفاوت به ظلمِ بی‌نظیرِ صهیونیست‌ها.
دهباشی در خاتمه نیز نوشته است:با همهء مِهری که به  میرحسین‌ موسوی دارم گاه و… روزی صدهزاربار از او دلگیر و غمگین می‌شوم [به خاطرِ سکوت‌اش در برابرِ شُعارِ نه‌غزّه و نه‌لُبنان]."