سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :47
  • بازدید دیروز :31
  • کل بازدید :567762
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 2:0 ع

کنار ملک...





      

نوکر اسراییل





      
عربستان سیا نظر بدهید

عربستان سیا





      

سفر فائزه هاشمی ‌رفسنجانی از محکومان پرونده فتنه 88





      

بهشت زهرای تهران ، مزاری وجود دارد که علی رغم شناسایی شدن صاحب آن ، در گمنامی کامل بسر می برد. صاحب این مزار هم عکس دارد و هم نام پدر و تاریخ تولد و عروجش مشخص است اما نامی ندارد.
برای زیارت این تربت مقدس ، باید به این آدرس مراجعه نمایید: قطعه 24 - ردیف 125 - شماره 5


بر فراز مزار این شهید گمنام ، بخشی از وصیت نامه او به این شرح نگاشته شده است:

خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی و خواهران و برادران عزیزم سلام رسانده و امیدوارم خدا را هیچ موقع فراموش نکنید. ای مادر که مرا در دامان خود پرورش دادی و شب و روز برایم زحمت کشیدی ، سعی کن همچون زینب در مرگ فرزندت صبور باشی و این را بدان که آخرین راه مردن است [پس] چه بهتر آن که در راه اسلام شهید شوم. من ننگ می دانم [مرگ] آن کسی را که در رختخواب بمیرد.


ای مادر و پدر گرامی مرا تشییع جنازه نکنید که از روی هزاران شهیدی که بی هیچ هیچ تشییع جنازه ای جانشان را فدای انقلاب کردند شرمنده ام.


بر روی سنگ قبرم نامم را ننویسید . می خواهم همچون ده ها هزار شهید دیگر گمنام باقی بمانم. اگر خواستید فقط این جمله را بنویسید : «پر کاهی تقدیم به آستان کبریای الله».


ای برادران و خواهران و دوستان. برایم گریه نکنید که دشمن خیال می کند ضعیف هستید. به دشمن بگویید که اگر پیکرم را صد پاره کنند ، اگر پاره های آن را هم بسوزانید و اگر خاکستر مرا به دریا بریزید در دل موج خروشان دریا صدایم را خواهید شنید که فریاد می زنم اسلام پیروز است ، ستمگر نابود. والسلام.




      

بیلبورد سیار احمدی‌نژاد در آمریکابیلبوردهایی را در قطع کوچکتر اطراف محل اقامت احمدی‌نژاد در نیویورک

برخلاف اتاق‌های‌ فکر در آمریکا، موسسه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» برای تشدید فشار بر ایران خود مستقیما وارد عمل می‌شود تا با تاثیرگذاری بر افکار عمومی، موجب قطع همکاری اقتصادی شرکت‌های بزرگ تجاری با ایران شود.

سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» بیلبوردهای سیاری را همزمان با سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، برای ایجاد فضای ضد ایرانی و ایران ستیزی در سطح شهر به راه انداخته بود. روی این بیلبوردها نوشته شده بود: «در حالی که پس از 10 سال هنوز حادثه 11 سپتامبر را فراموش نکرده‌ایم، شریک غیرفعال القاعده به نیویورک می‌آید.»

این بیلبورد روی یک کامیون نصب شده و در منطقه منهتن نیویورک به مدت یک هفته از خیابان چهل و دوم تا پنجاهم در نزدیکی سازمان ملل به حرکت در آمد و در برهه‌ای نیز مقابل دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل و همچنین هتل محل اقامت احمدی‌نژاد متوقف شد.





      

...سوخته





      

عربستان و طوفان بیداری اسلامی





      

"سعود الفیصل" و "نبیل کامل عمرو" وزیران خارجه عربستان سعودی و مصر در اجلاس اتحادیه عرب در دوحه قطر





      
<      1   2      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید