سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :28
  • بازدید دیروز :7
  • کل بازدید :567712
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 9:54 ع

به خداقسم!

اگر

"سبدکالا"رادردست راستم"سهام عدالت"رادردست چپم وکلید"تدبیروامید"رادرحلقم فروکنید

هرگزاز

"دریافت یارانه"انصراف

نخواهم داد

 

سایت ثبت نام هدفمندی یاران ها رفاهی





      

مداحی بسیار زیبا از سید رضا نریمانی ، حتما گوش کنید...

سایر مداحی ها در پایگاه هیئت فدائیان:

رضا نریمانی هییت فداییان حسین





      

 

مسأله‌ى دیگر، مسأله‌ى روضه‌هاست. روضه‌خوانى و سینه‌زنى باید باشد؛ اما نه در هر عزایى. این را بدانید که روضه خواندن و گریه کردن - آن سنت سنیه - مربوط به همه‌ى ائمه نیست؛ متعلق به بعضى از ائمه است. حالا یک وقت در جمع و مجلسى کسى روضه‌یى مى‌خواند، عده‌یى دلشان نرم مى‌شود و گریه مى‌کنند؛ این عیبى ندارد. اصلاً عزادارى کردن یک حرف است، روضه‌خوانى و سینه‌زنى راه انداختن یک حرف دیگر است. روضه‌خوانى و سینه‌زنى راه انداختن، مخصوص امام حسین است؛ حداکثر مربوط به بعضى از ائمه است؛ آن هم نه به این وسعت. مثلاً در شب و روز تاسوعا و عاشورا بخصوص، در شب و روز بیست‌ویکم ماه رمضان، سینه‌زنى و عزادارى و برپایى جلسات خوب است؛ ولى مثلاً در مورد حضرت موسى‌بن جعفر (علیه‌السّلام) - با این‌که وفات آن بزرگوار از وفاتهاى داراى روضه‌خوانى است - من لزومى نمى‌بینم که سینه‌زنى بشود؛ یا مثلاً در سالگرد شهادت حضرت زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها) مناسبتى ندارد که ما بیاییم نوحه‌خوانى و سینه‌زنى کنیم؛ بهتر این است که در آن موارد، شرح مصایبشان گفته بشود. شرح مصایب، گریه‌آور است.

من خودم الان در ایام ماه محرّم که نمى‌توانم روضه بروم، چون آن احساس و عشقى که در دل هر شیعه هست و دلش مى‌خواهد در عزادارى شرکت کند، لذا من این را با خواندن «نفس‌المهموم» حاج شیخ عباس قمى(11) - که یک کتاب عربى است - اشباع مى‌کنم؛ این خودش گریه‌آور است و براى من کار چند نفر روضه‌خوان را مى‌کند. حتماً لازم نیست که عزادارى به همان شکل سنتىِ روضه‌خوانى باشد که اولش چیزى مى‌خوانند و بعد هم احیاناً آخرش دمى مى‌گیرند و سینه‌یى مى‌زنند؛ نه، شرح حال را بیان کنید؛ مثلاً یک نفر با بیان خوب و لحن محزونى، وضع زندان رفتن حضرت موسى‌بن‌جعفر را بیان کند؛ حوادث تلخ زندان را بیان کند؛ بعد شهادت حضرت را بیان کند؛ بعد مراسم تشییع را بیان کند؛ در این صورت هر کس که آن‌جا نشسته باشد، دلش نرم مى‌شود.

1370/12/13

بیانات در دیدار اعضاى گروه ویژه و گروه معارف اسلامى صداى جمهورى اسلامى ایران‌





      

یسفه





      
گرگ....... نظر بدهید

شسب





      

بیبس





      
ظریف..... نظر بدهید

سشی





      
چاکریم نظر بدهید

یبس

شاد شد کرد و بلوچ و گیلک و ترک و لوار روحانی مچکریم
رای آوردی تو بیش از نیم، با سیصد هزار روحانی مچکریم

می کشد بالا پس از این ارزش پول ریال می رویم هر شب شمال
می کشد پایین با هر صحبتت ارز و دلار روحانی مچکریم

راه افتاده سفارت خانه در اقصی نقاط گشته عالی ارتباط
دوستیم با انگلیس و چین و ماداگاسکار روحانی مچکریم

اهل فوتبال است و بسکتبال و عشق والیبال حاج آقا اعتدال
آمدی و تیم ملی شد دلیل افتخار روحانی مچکریم

با تو سیمای تمام شهر میلی می شود هرکی هرکی می شود
ماهواره، دیش، ریسیور، ال ان بی بیشمار روحانی مچکریم

هیچکس هرگز نباشد فکر ترس و واهمه چون شنیدیم ما همه
می شود آزاد سی دی و دی وی دی و نوار روحانی مچکریم

جان کری هی میس می انداخت و اِس داده بود پشت در وایساده بود
داد می زد بعد صدتا نه بگو بله یه بار روحانی مچکریم

ارتشی ها و سپاهی ها حقوقی می شوند هی گلسکو می روند
هرچه سرهنگ است و سروان و امیر و استوار روحانی مچکریم

با مجوز شعر می خوانند ساسی و تتل شاعرش ممد کچل
می کند گاهی میان شعرهایش قار قار روحانی مچکریم

بیشتر شد سیخی موی پسرها بی غرض آنطرفتر در عوض
کم شده ناز و غش و رقص و قر و اطوار یار روحانی مچکریم

هست در فکر نطنز و شهر بوشهر و اراک رفته در کار باراک
کرده کاری که اوباما شد برایش بی قرار روحانی مچکریم

هرچه زندانی ست از بند اوین آزاد شد شهرمان آباد شد
بعد از این حتی جنایتکار دارد اعتبار روحانی مچکریم

با کلید بولدوزر نه، با کلید قفل در در پی در، در به در
گرچه درمانند، در مانند با مشتی شعار روحانی مچکریم

محمد ایرانی





      

 

شسبش

جوان عینکی و ریشوی ما دفتری تاسیس نکرده است، از نهاد یا موسسه‌ای هم بودجه نمی‌گیرد، اصلا در خیلی از این نهادها و موسسه‌ها راهش هم نمی‌دهند،معلوم است. عادت دارد پیراهنش را روی شلوارش می‌اندازد، ریش‌هایش را هم بلد نیست آنکادر کند.





      

پیامک‌های انبوه تبریکی که از سمت رییس جمهور برای مشترکان تلفن همراه ارسال شد هنوز مشخص نیست که رایگان باشد زیرا در تفاهم‌نامه نهاد ریاست جمهوری با اپراتورها جای مبلغ خالی و ابتکار عمل دست اپراتورهاست.

یبشسبش

پس از ارسال گسترده پیامک نوروزی از سوی حسن روحانی، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی و سایتهای خبری، از طریق ضرب قیمت احتمالی یک پیامک در تعداد کل پیامکها، هزینه ارسال پیامکهای نوروزی دولت محاسبه و از آن به عنوان اسراف یاد کردند و حتی برخی نیز به سرایش شعر علیه پیامکهای نوروزی حسن روحانی پرداختند.

دوستانی که چنین محاسباتی کردند فراموش کرده اند که رگولاتوری تلفن همراه در ایران کاملا تحت کنترل دولت است و علی الاصول چنین پیامکی کمترین هزینه ای برای دولت در بر نداشته و هزینه آن حداکثر از جنس هزینه پیامکهایی است که اپراتورها برای مخاطبانشان می فرستند و در آن پیرامون قبض پرداختی و یا اطلاعاتی از این دست سخن می گویند. البته حتی اگر هزینه ای هم برای این پیامکها متصور باشد از 330 میلیون تومان (به ازاء ارسال 55 میلیون پیامک 6 تومانی) فراتر نخواهد رفت که این مبلغ در قبال بودجه های تبلیغاتی نهاد ریاست جمهوری و کل مجموعه دولت و شرکتهای دولتی ، چنان ناچیز است ومطلقا اهمیتی ندارد. (البته با توضیح بالا همین مبلغ هم پرداخت نشده است)*
به نظر اینجانب موضوع ارسال پیامکهای گسترده حسن روحانی در روز اول فروردین 93 را باید از منظری دیگر دید: پس از درگیری تیم اطلاع رسانی ریاست جمهوری با صدا وسیما بر سر انتخاب مجری در آخرین گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی، به نظر می آید که دفتر رییس جمهور در پی رسانه های جایگزین برای اطلاع رسانی گسترده است و به همین دلیل در یک مانور رسانه ای از سیستم ارسال پیامک انبوه استفاده کرده اند تا اولا به صدا وسیما پیام دهند که در مواقع ضروری می توانند انحصار خبری صدا و سیما را در خبررسانی بشکنند و جامعه را عنداللزوم به صورت فراگیر از برخی اخبار و اطلاعیه های مورد نظرشان مطلع سازند و ثانیا با ارسال یک پیام کمتر حساسیت زا(تبریک نوروزی) عمق و گستره تاثیر گذاری پیامکهای انبوه بر جامعه را اندازه گیری نمایند و با تحلیل بازخوردها، گامهای بعدی را بردارند.
این مجموعه اقدامات نشان می دهد که تیم رسانه ای حسن روحانی در نظر دارد در ماههای آتی و همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی گام نخست توافق ژنو در تیر 1393، پیامهایی را به جامعه منتقل کند که احتمالا صدا و سیما در انتشار این پیامها همکاری لازم را نخواهد داشت و بر همین اساس ارزیابی رسانه های جایگزین در دستور کار تیم دولت قرار گرفته است. فراموش نکنیم که در دفتر رییس جمهور، با یک تیم کارکشته امنیتی که انصافا کارشان را هم خوب بلدند، طرف هستیم. بنابراین می توان پیش بینی کرد که تابستان 93 تابستانی داغ است





      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید