سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :0
  • بازدید دیروز :20
  • کل بازدید :568145
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/1/29    ساعت : 1:59 ص

made in iran





      

ایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir در روزهای پایانی اسفندماه 90 برای دومین سال پیاپی از کاربران خود خواست تا نظرشان را درباره‌ مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال از طریق پیامک و ارسال کامنت ابراز نمایند.

در پایانِ این نظرسنجی که تا روز 14 فروردین 91 ادامه داشت، جمله مربوط به «پشتیبانی علنی ایران از هرگونه مبارزه علیه اسرائیل» که در نماز جمعه 14 بهمن‌ماه سال گذشته ایراد شده بود به عنوان مهمترین و محبوب‌ترین جمله انتخاب شد.

همچنین جملات مربوط به «شرایط بدر و خیبر» و «پاسخ به تهدیدهای آمریکا» در جایگاه بعدی قرار گرفتند.
جدول 10 جمله‌ اول محبوب کاربران به شرح زیر است:

ادامه مطلب...



      

المان نازی

آنجلا مرکل در روی پلکان هواپیما در فرودگاه پراگ پایتخت جمهوری چک در انتظار است تا فرش قرمز برای عبورش نصب شود و این در حالی است که هیات استقبال نیز سر وقت به جایگاه استقبال نرسیده است.




      

رفسنجانی

روز گذشته مصاحبه‌ای از آقای هاشمی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که وی در این مصاحبه اظهارات بعضاً بی‌سابقه‌ای در مورد رابطه با امریکا و مصر و حادثه میکونوس عنوان کرده بود.

هاشمی در این مصاحبه از ضرورت رابطه با امریکا سخن گفته بود و اینکه باید در دوره امام تکلیف رابطه با امریکا و مصر مشخص می‌شود و وی نیز این مسئله را در یک نامه دست‌نویس در اواخر حیات مبارک امام به ایشان عنوان کرده است.

هاشمی همچنین به‌عنوان اولین بار در سطح یک مقام ارشد کشورمان، به‌نحوی ادعای غربی‌ها مبنی بر دست داشتن عواملی از ایران در ماجرای رستوران میکونوس را که منجر به فضاسازی‌های گسترده رسانه‌ای و سیاسی علیه ایران شد، تأیید کرده که این بخش از اظهارات او با استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه مواجه شده است.





      

محمدحسین مقدس

 استانبول میزبان نشستی با عنوان "دوستان سوریه" بود تا به این وسیله سازماندهی معارضان سوری جدی‌تر شود.





      

رهبری

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان کشور در سه قوه، همه مسئولان را به همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی برای حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی عمومی در جهت آن فراخواندند و تأکید کردند: عید و آغاز سال جدید، باید زمینه ساز همت، فکر، نشاط، امید و انگیزه ای جدید برای ادامه پرشتاب تر حرکت رو به جلو کشور و برداشتن یک گام جدی و بزرگ در موضوع تولید ملی و داخلی، باشد.





      

 

اوباما احمدی نژاد

در این مقایسه تصویری که از سوی صفحه "افشای واقعیت" در فیس‌بوک انجام شده است، تعداد سلاح‌های اتمی دو کشور، تعداد استفاده از این نوع سلاح‌ها توسط ایران و آمریکا علیه بشریت، بودجه نظامی دو کشور در سال 2010 و تعداد کشورهایی که از سال 1980 تاکنون، از سوی ایران و آمریکا مورد حمله واقع شده‌اند، مورد مقایسه قرار گرفته است.براساس این مقایسه کاربران آمریکایی، آمریکا نزدیک به 8500 سلاح هسته‌ای دارد و این در حالی است که این کشور، ایران را که هیچ سلاح هسته‌ای ندارد، یک تهدید معرفی می‌کند.

به علاوه، آمریکا تاکنون دو بار از سلاح هسته‌ای علیه بشر استفاده کرده در حالی که ایران این کار را انجام نداده است.
 
در بخش دیگری از این مقایسه، نشان داده شده که به رغم انتقادات آمریکا به برنامه‌های نظامی ایران، این کشور در سال 2010 بیش از 687 میلیارد دلار صرف نظامی‌گری خود کرده و این در حالی است که بودجه نظامی ایران در این سال تنها 7 میلیارد دلار بوده است.

به علاوه، آمریکا از سال 1980 تاکنون یعنی طی نزدیک به سه دهه، به 16 کشور حمله کرده؛ در حالی که ایران در این مدت به هیچ کشوری حمله نکرده بلکه از سوی صدام و به کمک آمریکا مورد حمله نیز واقع شده است.





      

 

بشاراسد





      

 

سازمان ملل





      

 

پلیس امریکا

پلیس کالیفرنیاروز دوشنبه(به وقت محلی) اعلام کرد در حادثه تیراندازی فردی مسلح به سوی دانشجویان یک دانشکده دینی مسیحی در شرق اوکلند در ایالت کالیفرنیا دست کم هفت تن کشته شدند.




      
<      1   2   3   4      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید