سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :58
  • بازدید دیروز :31
  • کل بازدید :567773
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 4:55 ع

اقایان محترم سقائیان نژاد شهردار اصفهان و حاج رسولی ها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از شما که به عنوان افراد حزب اللهی روی کار امدید توقع بیش از این بود یا از این فعالیتهای اطرافیانتان بی خبرید یا اینکه خبر دارید و خم به ابرو نمی اورید هنوز یادم نرفته است که چگونه شهرداری بچه های جبهه ی فرهنگی فاطمیون را از ساختمان  داخل گلستان شهدا بیرون انداخت جالب اینجاست که الان از این ساختمان استفاده ی چندانی نمی شود(این مجموعه ی فرهنگی فقط گناهش این بود که عکس ها وخاطرات شهدا را به نمایش می گذاشت و جوانان را جذب می کرد)چرا عکس شهدا را میبینید ولی عکس انها عمل می کنید واما ماجرای دیگر در عهد ادینه ی کوه صفه اتفاق افتاد برادران شهرداری از زدن میز جهت توضیع برگه های هیئت عهد ادینه و نشریات این مجموعه جلوگیری کرده و حتی از ورود ماشین صدا و سیما جهت پخش زنده جلوگیری کردند کم مانده بود برق را هم قطع کنند. حالا این سوال اینجاست که اگر مثلا عمو پورنگ به اصفهان می امد این همه کارشکنی می کردید یا درو دیوار شهر را پر از بنر های و تبلیغات ان برنامه می کردید (قضاوت با خدا)

به فعالیت های معنوی بیشتر بها دهید

کوه صفه اصفهان

رسیدگی شود

 





      

عهد ادینه این هفته جمعه10/6/1391در کوه صفه با سخنرانی حجة الاسلام فرحزاد ساعت 7 صبح  در جوار مزار شهدای گمنام

عهد ادینهعهد ادینه

عکس های هفته ی گذشته





      

اجلاس 16 عدم تعهد تهران





      

سوریه





      

بحرین در قاره ی استرالیا





      

موشک ضد اسراییلی





      

دفتر مشق مدرسه





      

در اجلاس غیر متعهد ها مسلمانان بحرین و میانمار وعربستان وفلسطین را فراموش نکنید

میانمار





      

تعهدی به هیچ یک از قدرت های جهان نداریم

جنبش عدم تعهد عنوان کشورهای در حال توسعه با هدف استعمار زدایی و مبارزه با امپریالیسم و نو استعمار، ایجاد وحدت و یکپارچگی میان کشورهای درحال توسعه، برقراری مناسبات سیاسی و اقتصادی آزاد و مستقل از هر یک از قدرتهای برزگ و کمک به برقراری صلح و امنیت بین کشورهای عضو جنبش عدم تعهداست.
به کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، کشورهای غیر متعهد می‎گویند. سران کشورهای غیر متعهد هر سه سال یکبار و کنفرانس وزرای امور خارجه غیرمتعهد در فاصله بین دو کنفرانس سران در پایتخت یکی از کشورهای عضو جنبش برگزار می‎شود.
اولین کنفرانس سران در سال 1961 با شرکت 25 کشور  در پایتخت یوگوسلاوی تشکیل شد رئیس کشور میزبان تا اجلاس بعدی، ریاست کشورهای غیر متعهد را عهده دار می‎شود. پیروی از سیاست همزیستی مسالمت‎آمیز ، پشتیبانی از جنبشهای آزادیبخش ، عدم پیوستگی به هیچیک از پیمانهای  نظامی در چارچوب اختلافات قدرتهای بزرگ از جمله مشخصات کشورهای غیر متعهد است.
به دنبال فروپاشی شوروی و پیمان ورشو، بعضی از کشورها مثل آرژانتین از جنبش کناره گیری کردند و کشورهای مثل هندوراس و تایلند به عضویت آن در آمدند. قرقیزستان به عنوان عضو ناظر و جمهوریهای چک و اسلواکی نیز به عنوان میهمان پذیرفته شدند. تا سال 1944 حدود 109 کشور عضو جنبش عدم تعهد بودند که مالت و قبرس از اروپا و بقیه از سه قار? آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین بودند.
اعضای اولیه جنبش عدم تعهد هند، یوگسلاوی، مصر و اندونزی بودند.




      

غیرمتعهدها زیاد شوند، جنگ با ایران آغاز می‌شود!

در حالی که تنها چند روز دیگر به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران باقی مانده، تلاش غرب و رژیم اسرائیل برای اقناع کشور‌ها جهت شرکت نکردن در این اجلاس، افزایش یافته است. در این میان، روزنامه «هاآرتص» دلیلی بسیار عجیب و البته خنده‌دار را در ضرورت تحریم این اجلاس مطرح کرده است.





      
   1   2      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید