سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :20
  • بازدید دیروز :46
  • کل بازدید :568412
  • تعداد کل یاد داشت ها : 204
  • آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 7:24 ص

مدیر سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به واردات با میزان بالای انواع کارت سوخت از چین و کره جنوبی، اعلام کرد: فعلا فنآوری طراحی و تولید کارت هوشمند سوخت در داخل کشور وجود ندارد





      

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه وزیر ارتباطات به دلیل عدم اجرای مصوبات کمیته فیلترینگ خلاف قانون عمل کرده و باید پاسخگو باشد، گفت: رئیس جمهور نمی‌تواند مصوبات این کمیته را باطل کند.

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در شصت و دومین نشست خبری خود در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس جمهور می‌تواند مصوبات کمیته فیلترینگ و تعیین مصادیق مجرمانه را ابطال کند یا خیر، گفت: رئیس جمهور نمی‌تواند مصوبات این کمیته را ابطال کند، البته در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات و عدم اجرای مصوبه کمیته از سوی وزارت ارتباطات نیز باید بگویم که شخص وزیر خلاف قانون کرده و وزیر باید در این خصوص پاسخگو باشد که چرا به مصوبات عمل نکرده است.
 
وی در ادامه در مورد اظهارات وزیر دادگستری پیرامون ارسال گزارش دولت از بند 350 اوین به قوه قضائیه گفت:‌ دولت در این زمینه گزارشی به ما نداده است. اما ما خودمان پیگیر این موضوع هستیم.
 
سخنگوی قوه قضائیه همچنین خبر دستگیری و آزادی با قرار وثیقه مدیرعامل اسکانیا را تأیید کرد.
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آخرین وضعیت دو فعال کارگری دستگیر شده را جویا شده بود، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم و بهتر است شما اسم این افراد را به دفتر من بدهید تا موضوع را پیگیری کنم.
 




      

فرهنگ تدبیری یا تدبیر فرهنگی....

بس





      

کشف حجاب بازیگر زن سریال کلاه پهلوی +تصاویر

این روزها تصاویری از حنانه شهشهانی در فضای مجازی منتشر شده، که حاکی از کشف حجاب این بازیگر جوان سینمای ایران است. تاکنون خبری مبنی بر کذب بودن این تصاویر نیز منتشر نشده است.

با وجود این که سریال کلاه پهلوی سعی در نشان دادن تاریخ کشف حجاب و فرهنگ سازی برای آن داشته است؛ اما شواهد گویای این هست که این فیلم که از همان ابتدا منتقدان زیادی نیز داشت، حتی نتوانست روی بازیگران آن تاثیر مثبت بگذارد. تا سندی باشد بر نقدی که همیشه به سریال های تلویزیونی می شود مبنی بر اینکه اگر برای نشان دادن یک فعل قبیح دست به اعمالی قبیح بزنیم، تاثیری معکوس برای فرهنگ جامعه دارد.





      

کاریکاتور / بی خیال ها





      

دانشگاه شریف





      

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.





      

هنرمندان ارزشی‌تان را تحویل بگیرید جناب رئیس جمهور!





      

پوستر/انتقاد ممنوع!





      

فروش بنزین 1000 تومانی رونق گرفت

بر این اساس پس از ثبت رکورد مصرف روزانه 55 میلیون لیتر بنزین در روزهای نخست اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، متوسط مصرف این محصول پرطرفدار نفتی بار دیگر به مرز 70 میلیون لیتر در روز نزدیک شد.





      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ به ما هم سری بزنید